مورد تائید سازمان آتش نشانی های سراسر ایران 041-33105001-3          041-5975
ما را دنبال کنید

چت آنلاین

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

این تالار گفتگو برای کاربران حرفه ای و علاقمند، طرفهای همکار و برنامه نویس ها می باشد. شما می توانید درباره موضوعات زیر سوال کنید:

  • نحوه نصب سازمان یار بر روی زیرساخت ویژه,
  • نحوه پیکربندی و یا سفارشی سازی سازمان یار برای نیازهای ویژه کسب و کار,
  • بهترین روش برای استفاده از سازمان یار در نیازهای ویژه کسب و کار,
  • نحوه توسعه افزونه ها برای نیازهای خود,
  • سوالات ویژه درباره خدمات سازمان یار و غیره.

لطفاً قبل از پرسیدن سوال، سوالات مشابه را جستجو کنید. شما می توانید سوالات را بر اساس عنوان و یا برچسب جستجو کنید. پاسخ به سوال خودتان نیز کار خوبی است.

لطفاً از پرسیدن سوالاتی که خیلی شخصی و بحث برانگیز هستند و یا نامرتبط با این تالار می باشند، خودداری کنید.

شما فقط باید سوالات کاربردی، قابل پاسخ دهی بر اساس مسائل واقعی که با آنها روبرو می شوید، بپرسید. سوالات بی پایان، مفید بودن این سایت را از بین می برد و سوالات دیگری را در صفحه کاربری ایجاد می کند.

برای جلوگیری از پرچم دار شدن سوال خود و احتمالاً حذف شدن، از پرسیدن سوالات شخصی در موارد زیر اجتناب کنید …

  • زمانی که هر پاسخ از اعتبار یکسانی برخوردار باشد: “______ مورد علاقه شما چیست؟
  • پاسخ شما همراه با سوال ارائه شود و انتظار پاسخ های بیشتری داشته باشید: “من از ______ برای ______ استفاده می کنم، شما چه چیز استفاده می کنید؟”
  • مشکل واقعی برای حل شدن وجود نداشته باشد: “کنجکاوم که بدانم آیا سایر افراد چنین حسی دارند.”
  • یک سوال فرضی بی پایان از ما پرسیده شود: “اگر ______ اتفاق بیفتد، چه می شود؟
  • حرفهای یاوه سرایی که به سوال تغییر یافته باشد: “جورابهای ______، درسته؟”

اگر مورد شما مطابق با یکی از این مثالهاست و یا اگر انگیزه شما از سوال پرسیدن، این جمله باشد که “می خواهم در بحث و گفتگویی درباره ______ مشارکت کنم”، در این صورت، نباید در اینجا سوال کنید. با این حال، اگر انگیزه شما، این باشد که “می خواهم سایر افراد، ______ را برای من توضیح دهند”، در این صورت، بلامانع است.

(بخش بالا از سوالات متداول Stackoverflow اتخاذ شد است.)

بعلاوه:

  • پاسخ ها نباید سوالاتی را اضافه کنند و یا آنها را ادامه دهند. به جای آن، یا سوال را ویرایش کنید و یا نظردهی به سوال را اضافه کنید.
  • پاسخ ها نباید به گونه ای باشد که درباره سایر پاسخ ها نظر دهند. به جای آن، نظردهی را برای سایر پاسخ ها اضافه کنید.
  • پاسخ ها نباید فقط به سایر سوالات اشاره کنند. به جای آن، نظری را اضافه کنید که نشان دهنده "کپی احتمالی ..." باشد. با این حال، بهتر است که لینک به سایر سوالات و یا پاسخ های ارائه کننده اطلاعات مرتبط را وارد کنید.
  • پاسخ ها نباید فقط لینک راه حل را در اختیار بگذارند. به جای آن، متن توضیحی راه حل را در پاسخ ارائه کنند، حتی اگر فقط کپی/پیست باشد. لینکها باید مکمل پاسخ باشند که به منابع و یا سایر مطالب اشاره می کنند.

پاسخ ها نباید سوالاتی را اضافه کنند و یا آنها را ادامه دهند. به جای آن، یا سوال را ویرایش کنید و یا نظردهی به سوال را اضافه کنید.

پاسخ ها نباید به گونه ای باشد که درباره سایر پاسخ ها نظر دهند. به جای آن، نظردهی را برای سایر پاسخ ها اضافه کنید.

پاسخ ها نباید فقط به سایر سوالات اشاره کنند. به جای آن، نظری را اضافه کنید که نشان دهنده "کپی احتمالی ..." باشد. با این حال، بهتر است که لینک به سایر سوالات و یا پاسخ های ارائه کننده اطلاعات مرتبط را وارد کنید.

پاسخ ها نباید فقط لینک راه حل را در اختیار بگذارند. به جای آن، متن توضیحی راه حل را در پاسخ ارائه کنند، حتی اگر فقط کپی/پیست باشد. لینکها باید مکمل پاسخ باشند که به منابع و یا سایر مطالب اشاره می کنند.

پاسخ ها نباید شروع کننده بحث باشند تالار پرسش و پاسخ، گروه بحث و گفتگو نیست. لطفاً از بحث در پاسخ های خود اجتناب کنید. برای بحث های کوتاه از امکانات نظردهی استفاده نمایید.

زمانی که یک سوال و یا پاسخ، رأی مثبت می گیرد، کاربری که آنها را ارسال کرده است، امتیاز به دست می آورد که "امتیازات کارما" نامیده می شود. این امتیازات به عنوان معیار اعتماد انجمن به او محسوب می شود. وظایف مختلف به تدریج بر اساس این امتیازات به کاربران محول می شود.

به عنوان مثال، اگر شما سوال جالبی بپرسید و یا پاسخ مفیدی بدهید، به آنچه که وارد می کنید، رأی مثبت داده خواهد شد. از طرف دیگر، اگر پاسخ گمراه کننده باشد، رأی منفی می گیرد. به هر رأی مثبت، 10 امتیاز تعلق می گیرد و در هر رأی منفی، 10 امتیاز کسر می شود. در مجموع، 200 امتیاز برای یک سوال و یا جواب در هر روز قابل افزودن است. جدول ارائه شده در آخر، پیش نیازهای امتیاز برای هر نوع وظیفه را توضیح می دهد.

هدف از این سایت، ایجاد مبنای دانش مرتبط است که سوالات مربوط به سازمان یار را پاسخ می دهد.

بنابراین، به منظور بهبود کیفیت کلی محتوای دانش، سوالات و پاسخ ها مانند صفحات ویکی توسط کاربران مجرب این سایت، قابل ویرایش است. چنین امکاناتی بر اساس سطح امتیاز کاربر اعطا می شود: بعد از اینکه امتیازتان به اندازه کافی بیشتر شد، شما می توانید همین کار را انجام بدهید.

اگر این رویکرد شما نیست، لطفا به انجمن احترام بگذارید.

در اینجا، جدولی با امتيازات و سطح کارما